BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 9, 2010

en.suami sy Mohd Rafizy..tolong luangkan masa untuk baca post nie ye..:)

isteri itu adalah amanah bagi suami
jika isteri tidak mahu mendengar kata, tugas siapa mendidiknya
jika isteri tidak elok pekertinya, tugas siapa mendidiknya
jika isteri tidak taat, tugas siapa mendidiknya
jika isteri tidak pandai melayan suami, tugas siapa mendidiknya
jika isteri tidak pandai berhias, tugas siapa mendidiknya
jika isteri tidak pandai bercakap lembut dgn suami, tugas siapa mendidiknya
tiada alasan untuk suami meninggalkan isteri / berpaling mencari yang lain
kerana isteri itu adalah amanah Allah kepada suami

ingatlah suami ku, jika suatu masa nnt aku tidak cantik di mata mu
kau perindahkanlah aku,
kerana aku tidak mampu untuk memperindahkan diriku tanpa bantuan dari mu
aku diciptakan Allah untuk diri mu, bukan untuk sesiapa
aku adalah pemilik rusuk kiri mu, aku adalah sebahagian dari kamu
saat aku diijabkabulkan, aku bukan lg milik kedua ibu bapa ku
syurga ku kini terletaknya pada kamu
sayangi aku untuk selama-lamanya, 

0 comments: